Zpět do katalogu
Autodíly pro vše MITSUBISHI modely

Tesneni saciho potrubi Mitsubishi Pajero 2 2.8 TD 125 HP Diesel

Info: MITSUBISHI Pajero II (V20) 2.8 TD (V46W, V26W)
  • Vyrobeno rok (od - do): 06.1994-10.1999
  • Moc [KW]: 92
  • Moc [HP]: 125
  • objem motoru: 2835
  • Typ motoru: Diesel
Karoserie:
  • Typ karoserie: uzavřený terénní vůz
Technické údaje:
  • Kód motoru: 4M40-T
  • Označení modelu výrobce: V3_W, V2_W, V4_W
  • Zásobování palivem: Vznětový motor s předkomůrkou
  • Řízení motoru: Rozvodový řetěz
  • Chlazení motoru: chlazený vodou
  • Konstrukce motoru: REIHE
  • Typ aspirace motoru: Turbodmychadlo / chladič plnicího vzduchu
  • Konstrukce-Typ valcu: SOHC/OHC
  • Modelový rok od: ...
  • Modelový rok do: ...
Tesneni saciho potrubi: vyberte konkrétní náhradní díl

Zvolte výrobce

  • AJUSA 16011100 Tesneni saciho potrubi Mitsubishi Pajero 2 2.8 TD 125 HP Diesel 1994
    Tesneni saciho potrubi AJUSA 16011100
    Prosím, ohodnoťte produkt
    Na skladě
    12,78 CZK
    (Cena za kus)
    vč. 21% VAT,
    bez nákladů na doručení
    Zobrazit OEM čísla
  • AJUSA 13113500 Tesneni saciho potrubi Mitsubishi Pajero 2 2.8 TD 125 HP Diesel 1995
    Tesneni saciho potrubi AJUSA 13113500
    Prosím, ohodnoťte produkt
    Na skladě
    48,58 CZK
    (Cena za kus)
    vč. 21% VAT,
    bez nákladů na doručení
    Zobrazit OEM čísla
  • CORTECO 450323P Tesneni saciho potrubi Mitsubishi Pajero 2 2.8 TD 125 HP Diesel 1996
    Tesneni saciho potrubi CORTECO 450323P
    Prosím, ohodnoťte produkt
    Na skladě
    95,78 CZK
    (Cena za kus)
    vč. 21% VAT,
    bez nákladů na doručení
      • Množství: 4
      • Požadovaný počet kusů: 4
    • montovaná strana: Koleno sacího potrubí
    • Stát: Nový
    Zobrazit OEM čísla
  • REINZ 715290300 Tesneni saciho potrubi Mitsubishi Pajero 2 2.8 TD 125 HP Diesel 1997
    Tesneni saciho potrubi REINZ 71-52903-00
    Prosím, ohodnoťte produkt
    Na skladě
    107,98 CZK
    (Cena za kus)
    vč. 21% VAT,
    bez nákladů na doručení
      • Požadovaný počet kusů: 4
      • TECDOC-číslo motoru: 4M40-T
    • Stát: Nový
    Zobrazit OEM čísla
  • ELWIS ROYAL 0238830 Tesneni saciho potrubi Mitsubishi Pajero 2 2.8 TD 125 HP Diesel 1998
    Tesneni saciho potrubi ELWIS ROYAL 0238830
    Prosím, ohodnoťte produkt
    Není skladem
    Informovat o dostupnosti
    47,58 CZK
    vč. 21% VAT,
    bez nákladů na doručení
    • Požadovaný počet kusů: 1
    • Stát: Nový
    Zobrazit OEM čísla
  • BGA MG5570 Tesneni saciho potrubi Mitsubishi Pajero 2 2.8 TD 125 HP Diesel 1999
    Tesneni saciho potrubi BGA MG5570
    Prosím, ohodnoťte produkt
    Není skladem
    Informovat o dostupnosti
    62,18 CZK
    vč. 21% VAT,
    bez nákladů na doručení
    Zobrazit OEM čísla
  • GLASER X8969701 Tesneni saciho potrubi Mitsubishi Pajero 2 2.8 TD 125 HP Diesel 1994
    Tesneni saciho potrubi GLASER X89697-01
    Prosím, ohodnoťte produkt
    Není skladem
    Informovat o dostupnosti
    96,58 CZK
    vč. 21% VAT,
    bez nákladů na doručení
      • Požadovaný počet kusů: 4
      • TECDOC-číslo motoru: 4M40-T
    • Stát: Nový
    Zobrazit OEM čísla
  • FAI AutoParts IM985 Tesneni saciho potrubi Mitsubishi Pajero 2 2.8 TD 125 HP Diesel 1995
    Tesneni saciho potrubi FAI AutoParts IM985
    Prosím, ohodnoťte produkt
    Není skladem
    Informovat o dostupnosti
    174,68 CZK
    vč. 21% VAT,
    bez nákladů na doručení
    • TECDOC-číslo motoru: 4M40-T
    • Stát: Nový

Tesneni saciho potrubi pro Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 TD (V46W, V26W) - nejlepší produkty dle výběru zákazníků

Zákazníci si také koupili

Motor Autodíly
Nejlepší prodejci
Tesneni saciho potrubi
Koupit autodílů pro MITSUBISHI PAJERO
  • Nejatraktivnější ceny
    Automobilovedily24.cz vám nabízí kvalitní automobilové díly z prvovýroby za atraktivní ceny.
  • Obrovský výběr
    Zákazníkům nabízíme obrovský výběr, více než 1 000 000 náhradních dílů.
  • Úspora na nákladech za dopravu
    Ušetříte na dopravě. Doprava je zdarma pokud celková hodnota objednávky přesáhně 2800 CZK.
  • Rychlé dodání
    Způsob dopravy
    • delivery_method_6