Chladič, chlazení motoru
NRF Náhradní díly, Autokosmetika originální díly
Doprava zdarma
NRF 550346 Chladič, chlazení motoru

NRF 550346 Chladič, chlazení motoru Hliník, 638 x 493 x 32 mm, Kühlrippen pájený

Článek №: 550346
(Prosím, ohodnoťte produkt)
Na skladě
5346,18 CZK
vč. 21% VAT,
bez nákladů na doručení
Bezpečná transakce
Vaše platba je zabezpečená

Díky šifrovanému platebnímu procesu nemá žádná třetí strana přístup k údajům o vaší platební kartě ani k údajům o vaší osobě, takže je zajištěna vaše bezpečnost a soukromí.

Prosím, vyberte příslušné auto k ověření, zda je vhodné
  • Vrácení a výměna

    14 dnů
    Běžná doba na vrácení zboží je 14 dní
  • Bezpečná objednávka

    100 dnů
    Pouze za 89,99 CZK máte možnost prodloužení doby pro vrácení zakoupeného zboží až na 100 dní
  • Ušetřete za dopravu

    od 2800 CZK
    Ušetříte na dopravě. Doprava je zdarma pokud celková hodnota objednávky přesáhně 2800 CZK
  • Rychlé dodání

    Způsob dopravy

    • delivery_method_6
Údaje
Chladič, chlazení motoru 550346 NRF
  • Provedení chladiče:  Kühlrippen pájený
  • Materiál:  Hliník
  • Délka sítě [mm]:  638
  • Šířka sítě [mm]:  493
  • Hloubka sítě [mm]:  32
Přehled produktu
Výrobce/Model/Typ/KW/Vyrobeno rok (od - do)
Čisla OEM


Chladič, chlazení motoru 550346 NRF vhodné pro



  • Modely aut: Mercedes W205; Mercedes S205; Mercedes W213; Mercedes X253; Mercedes S213; Mercedes C205; Mercedes C253; Mercedes A205; Mercedes C190; AMG GT X290; Mercedes AMG GT R190
  • Motory: AMG C 63 S; AMG C 63; AMG E 63 S 4-matic+; AMG E 63 4-matic+; AMG 63 4-matic+; GT; GT C; GT S; GT R; 63 S E Performance 4-matic+; 43 EQ Boost; 43 EQ Boost 4-matic+; 53 EQ Boost 4-matic+; 63 S 4-matic+; 63 4-matic+
  • Výkon motoru (v koních): 367-843 PS
  • Výkon (v kilowattech): 270-620 kW
  • Rok výroby: 2014-2024 Jahre
  • Číslo položky výrobce: 550346
  • Číslo(a) dílu OE: 0995000501, A0995000501
Způsoby platby
Rovněž doporučujeme koupit:
* vč. 21% VAT, bez nákladů na doručení
NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY: často kladené otázky
Recenze a zkušenosti