Těsnění, hlava válce
REINZ Náhradní díly, Autokosmetika originální díly
REINZ 61-10107-00 Těsnění, hlava válce

REINZ 61-10107-00 Těsnění, hlava válce 0,55 mm, R: 87,3 mm, kovové vrstvené těsnění

Článek №: 61-10107-00
(Prosím, ohodnoťte produkt)
Na skladě
846,28 CZK
vč. 21% VAT,
bez nákladů na doručení
Bezpečná transakce
Vaše platba je zabezpečená

Díky šifrovanému platebnímu procesu nemá žádná třetí strana přístup k údajům o vaší platební kartě ani k údajům o vaší osobě, takže je zajištěna vaše bezpečnost a soukromí.

Prosím, vyberte příslušné auto k ověření, zda je vhodné
  • Vrácení a výměna

    14 dnů
    Běžná doba na vrácení zboží je 14 dní
  • Bezpečná objednávka

    100 dnů
    Pouze za 89,99 CZK máte možnost prodloužení doby pro vrácení zakoupeného zboží až na 100 dní
  • Ušetřete za dopravu

    od 2800 CZK
    Ušetříte na dopravě. Doprava je zdarma pokud celková hodnota objednávky přesáhně 2800 CZK
  • Rychlé dodání

    Způsob dopravy

    • delivery_method_6
Údaje
Těsnění, hlava válce 61-10107-00 REINZ
  • Tloušťka/síla [mm]:  0,55
  • Průměr v mm:  REINZ 61-10107-00 87,3 Průměr v mm87,3
  • Konstrukční typ těsnění:  kovové vrstvené těsnění
  • jen ve spojení s:  14-10987-01
Přehled produktu
Výrobce/Model/Typ/KW/Vyrobeno rok (od - do)
Čisla OEM


Těsnění, hlava válce 61-10107-00 REINZ vhodné pro



  • Modely aut: Range Rover Sport L320; Jaguar XF X250 Limousine; Range Rover 3 (L322); Jaguar S Type x200; Jaguar XJ X350; Jaguar XJ NAW; Jaguar XK Coupe; Jaguar XK8 Cabrio; Jaguar XK 8 Coupe; Jaguar XK Cabrio
  • Motory: 4.2 4x4; 4.2 Kompressor; 4.2; 4.2 Supercharged 4x4; 4.2 Supercharged; R 4; 2 V8; 4.2 V8; 4.0 V8; R 4.2; 3.6; 3.2; 4.2 XK; 4.2 XKR; 4.2 XK8; 4.0
  • Výkon motoru (v koních): 237-426 PS
  • Výkon (v kilowattech): 174-313 kW
  • Rok výroby: 1996-2015 Jahre
  • Číslo položky výrobce: 61-10107-00
  • Číslo(a) dílu OE: 1W93-6051-AC, AJ8 8987, 4628399
Způsoby platby
Rovněž doporučujeme koupit:
* vč. 21% VAT, bez nákladů na doručení
NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY: často kladené otázky
Recenze a zkušenosti