Hnací hřídel
GSP Náhradní díly originální díly
Doprava zdarma
GSP 210442 Hnací hřídel Délka: 920mm, Vnější ozubení - strana kola: 28, Počet zubů, ABS kroužek: 48

GSP 210442 Hnací hřídel CITROЁN 607, XM, 605 920mm, automatická převodovka

Článek №: 210442
(Prosím, ohodnoťte produkt)
Na skladě
4970,98 CZK
vč. 21% VAT,
bez nákladů na doručení
Bezpečná transakce
Vaše platba je zabezpečená

Díky šifrovanému platebnímu procesu nemá žádná třetí strana přístup k údajům o vaší platební kartě ani k údajům o vaší osobě, takže je zajištěna vaše bezpečnost a soukromí.

Prosím, vyberte příslušné auto k ověření, zda je vhodné
  • Vrácení a výměna

    14 dnů
    Běžná doba na vrácení zboží je 14 dní
  • Bezpečná objednávka

    100 dnů
    Pouze za 89,99 CZK máte možnost prodloužení doby pro vrácení zakoupeného zboží až na 100 dní
  • Ušetřete za dopravu

    od 2800 CZK
    Ušetříte na dopravě. Doprava je zdarma pokud celková hodnota objednávky přesáhně 2800 CZK
  • Rychlé dodání

    Způsob dopravy

    • delivery_method_6
Odborníci doporučují tyto alternativní součástky:
Údaje
Hnací hřídel 210442 GSP
  • Typ převodovky:  automatická převodovka
  • Délka [mm]:  GSP 210442 920 Délka [mm]920
  • Vnější ozubení strana kola:  28
  • Vnější ozubení strana diferenciálu:  37
  • počet zubů, ABS kroužek:  48
  • Průměr těsnicího kroužku [mm]:  58
Přehled produktu
Výrobce/Model/Typ/KW/Vyrobeno rok (od - do)
Čisla OEM


Hnací hřídel 210442 GSP vhodné pro



  • Modely aut: Peugeot 607 Limousine; Citroën XM Y4; Peugeot 605 6B; XM I Schrägheck (Y3); XM II Kombi (Y4); XM I Kombi (Y3)
  • Motory: 2.2 16V; 2.2 HDI; 3.0 V6 24V; 2.1 TD 12V; 3.0 V6; 2.0 Turbo; 2.0 i 16V; 3.0 SV 24; 3.0; 2.1 Turbo Diesel; 2.0 i Turbo
  • Výkon motoru (v koních): 109-207 PS
  • Výkon (v kilowattech): 80-152 kW
  • Rok výroby: 1989-2006 Jahre
  • Číslo položky výrobce: GDS10442
  • Číslo(a) dílu OE: 32731T, 32731V, 32738F
Způsoby platby
Rovněž doporučujeme koupit:
* vč. 21% VAT, bez nákladů na doručení
NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY: často kladené otázky
Recenze a zkušenosti